Structura unui program de KJ

Posted: 28 Ianuarie 2010 in kangoo

Programul de aerobic KJ cuprinde 3 parti:
1. incalzirea
2. partea fundamentala
3. partea de incheiere

1. Incalzirea
– durata : 5-10 min
– prin incalzire se urmareste pregatirea musculaturii si articulatiilor pentru efort, ne focalizam pe grupele musculare mari.
– incalzirea trebuie realizata pe fondul unor structuri ritmice progresive, in tempou lent si moderat, cu un numar redus de repetari.

2. Partea fundamentala
– durata 30-40 min
– in aceasta parte lectia se desfasoara sub forma de:
a) cardio & sculpt – insiruire de pasi fara coregrafie, cuprinde exercitii pentru diferite grupe si regiuni musculare;
b) coregrafie – pune accentul pe invatarea pasilor ce vor fi executati in acea coregrafie – Block building.
– acesta parte a lectiei urmareste dezvoltarea tonusului muscular, dezvoltarea mobilitatii articulare, a elasticitatii, antrenarea capacitatii de rezistenta psihica la efort.

3. Partea de incheiere
– durata 4-5 mi
– are ca obiectiv revenirea traptata a functiilor vitale la parametrii de repaus;
– vor fi executate exercitii : de relaxare, de respiratie, de intindere a musculaturii ( stretching ).

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s